Prihlasovací formulár

Zaregistrujte sa
FINEPRINT
prihlásenie

Reklamačný poriadok

Prípadné reklamácie vyriešime k vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom.  
Kupujúci  je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej spoločnosti. Za vady spôsobené prepravcom neručíme. 

  1.   Tento reklamačný poriadok upravuje postupy pri prijímaní a vybavovaní reklamácií a upravuje práva a povinnosti predávajúceho D.A.H., s.r.o., Budovateľská 35, 080 01 Prešov   a kupujúcichv oblasti reklamácií tovaru a služieb poskytovaných predávajúcim.
  2.   Tento reklamačný poriadok vychádza z platných ustanovení Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka  a Zákona o ochrane spotrebiteľa.
  3.   Kupujúci potvrdzuje odoslaním objednávky, že sa oboznámil s reklamačným poriadkom predávajúceho a bez výhrad s ím súhlasí. 

Prijímanie reklamácie 

  1.   Predávajúci prijíma reklamáciu prostredníctvom zamestnancov.
  2.   Reklamáciu môže uplatniť kupujúci ústne, písomne, telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
  3.   V prípade, ak nemôže predávajúci vybaviť reklamáciu ihneď, vydá kupujúcemu potvrdenie o prevzatí reklamácie, ktorá obsahuje názov a množstvo reklamovaného tovaru, opis vady, navrhovaný spôsob riešenia reklamácie kupujúcim a približný termín jej vybavenia.
  4.   Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu vadu na tovare a uplatniť nárok na jej odstránenie ihneď po jej zistení.
  5.   Ak ide o doručenie zásielkou – kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu a spísať protokol o poškodení preberanej zásielky (poškodený obal, roztrhaná zásielka pri doručovaní) v čase jej prevzatia u sprostredkovateľ (kuriér, Slov. Pošta) alebo odmietnuť prevzatie takto poškodenej zásielky. Ak to nevykoná v čase jej prevzatia, stráca nárok na uplatnenie reklamácie u predávajúceho z vyššie uvedeného dôvodu.
  6.   Kupujúci je povinný tovar v zásielke prezrieť bez zbytočného odkladu po jej  prevzatí, dôkladne ho prehliadnuť, s cieľom zistiťjeho poškodenie alebo nekompletnosť a súlad medzi obsahom a sprievodným dokladom (faktúrou). Vadu z tohto titulu je povinný kupujúci oznámiť predávajúcemu do 48 hodín od prevzatia zásielky. Prevzatím zásielky sa rozumie jej odovzdanie sprostredkovateľom kupujúcemu.
  7.   Kupujúci je povinný v prípade reklamácie tovaru zaslaného zásielkou oznámiť zistené vady predávajúcemu písomne spolu s uvedením nároku, ktorý si v dôsledku vady uplatňuje. Reklamovaný tovar zašle predávajúcemu súčasne s písomným oznámením a reklamačným protokolom na adresu uvedenú na sprievodnom doklade (faktúre) alebo si uplatní reklamáciu osobne na adresde predávajúceho.
  8.   K formuláru musí byť priložený doklad o kúpe tovaru a reklamovaný tovar. Ak k dokladu o zaplatení a formuláru nie je priložený reklamovaný tovar, predávajúci sa vyhradzuje právo nepokračovať vo vybavovaní predmetnej záležitosti.
  9.   Predávajúci si vyhradzuje právo nepreberať tovar zaslaný kupujúcim na dobierku.  
  10.   Ak reklamácia nebola vybaveá ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.